DONATORSTVO:

Donatorstvo je dobrodelna dejavnost, pri kateri donator klubu nameni določena denarna ali nedenarna sredstva, vendar za svoj prispevek ne pričakuje nobenega povračila oz. »protiusluge«. Običajno se donacija odobri na osnovi prošnje kluba oz. podpisane donatorske pogodbe, lahko pa se donator za donacijo klubu odloči tudi popolnoma sam. Pri donaciji klub ne izstavi računa, saj ne opravi nobene storitve, je le koristnik prejetih sredstev. Z davčnega vidika predstavlja donacija donatorju znižanje njegove davčne osnove pri plačilu davka na dohodek pravnih oseb. Skupna vrednost donacij, ki donatorju še znižuje to osnovo, pa v davčnem obdobju ne sme presegati 0,3 % vseh obdavčenih prihodkov donatorja.

Podjetja ali posamezniki, ki ste se odločili za pomoč našemu klubu lahko z nakazilom finančnih sredstev na naš transakcijski račun št. 02022-0011978296 odprt pri NLB. V primeru, da ste se odločili za brezplačno dobavo blaga ali storitev pa nas prosim pokličite.

Kdorkoli se bo odločil za takšno pomoč, se mu že vnaprej zahvaljujemo.

SPONZORSTVO:

Sponzorstvo je poslovni odnos, v katerem se sponzor in klub pogodbeno dogovorita za obojestransko koristno sodelovanje. Sponzor klubu nameni sredstva (denarna ali nedenarna), klub pa se zaveže, da bo promoviral sponzorja na dogovorjen način. Običajne možnosti promocije so reklamni panoji ali nalepke v dvorani, reklamni logotipi na športni opremi, reklamni logotipi na biltenih in vstopnicah, reklamne povezave na klubskih internet straneh, brane objave na tekmah ipd.

Natančna oblika promocije se vedno določi v sponzorski pogodbi, s tem, da klub za opravljeno storitev promocije sponzorju obvezno izstavi tudi račun, na katerem mora kot zavezanec za DDV obračunati tudi 20 % DDV, ki pa sponzorju predstavlja vstopni davek. Z davčnega vidika predstavlja sponzorstvo sponzorju davčno priznan odhodek za namen lastne promocije oz. promocije svoje dejavnosti in se kot tak tudi prikazuje. Za vas smo pripravili sponzorske pakete, ki so seveda le podlaga za individualni pogovor z vami. Prepričani smo, da bomo z oblikovanjem marketinške ali promocijske vsebine našli skupni interes.